onsdag, april 23

mon amour!

<3
Denne bloggen vil jeg dedikere til det beste som har hendt meg.

jeg vet godt at jeg kan syte masse, gråte i utide, være sur å gretten når du ikke har fortjent det og når du har fortjent det(du bare vet det ikke), Og det er ikke meningen å gjøre det vanskelig for deg, du bare har så utrolig stor innvirkning på alt som skjer med meg. Du kan være så god når du vil, og du får meg ofte til å føle meg som verdens peneste og mest spesielle person. Når jeg ikke er med deg tenker jeg bare på når jeg skal få se deg igjen.
ikke missforstå, du kan være en skikkelig god dritt av og til:P men det gjør ikke noe for selvom vi krangler så blir det alltid bra igjen.
Jeg vet vi er mye sammen, og at det visst ikke er sundt, men jeg får aldri nok av deg, det er du som gjør meg hel. jeg vet at ting har vært turbulente for tiden, og at det er min feil, men jag skal prøve å forbedre meg så godt jeg kan. men av og til virker det som om det bare er jeg som prøver.
Jeg trenger deg mer enn noe annet og håper det er gjensidig, for du er mitt alt, min nr. 1. men noen ganger så virker det bare som om du har det så mye bedre uten meg, håper det bare er meg som går utifra ting igjen.
Jeg har det så bra sammen med deg, å ligge i armene dine å bare gjøre ingenting er det beste jeg vet. Vi har "bare" vært sammen i 10 mnd, men nå virker det som om vi alltid har vært sammen.
Jeg er klar over hvor klisje det er å skrive dette, men jeg har så vanskelig for å si sånne ting.
så min kjære, jeg elsker deg av hele min kropp og sjel.
ville bare du skulle vite det.
<3

1 kommentar:

Iselin sa...

Aw. søting du da :D